בפגישתם: שר החוץ קרא לנשיא סרביה לפעול נגד איראן

שלמה ריזל No Comments on בפגישתם: שר החוץ קרא לנשיא סרביה לפעול נגד איראן

לאחר 3 שנים של קיפאון: מחממים את היחסים עם סרביה. שר החוץ אלי כהן נפגש עם נשיא סרביה אלכסנדר וויצ'יץ'. כהן קרא לסרביה לפעול כנגד זרועות הטרור האיראניות כפי שעלו לאחרונה בניסיון הפיגוע האיראני נגד שגרירות ישראל באזרבייג'ן

צילום: שגרירות ישראל בבלגרד
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ נפגש הבוקר (רביעי) עם נשיא סרביה אלכסנדר וויצ'יץ'. השניים דנו בחיזוק היחסים בין ישראל לסרביה והפוטנציאל הרב הגלום בין שתי המדינות בתחומי הכלכלה, חדשנות והגנת סייבר.

שר החוץ אלי כהן קרא לסרביה לפעול כנגד זרועות הטרור האיראניות כפי שעלו לאחרונה בניסיון הפיגוע האיראני נגד שגרירות ישראל באזרבייג'ן.

שר החוץ אלי כהן: "לאחר 3 שנות קיפאון מדיני, אנחנו מתחילים היום דף חדש ביחסים בין ישראל לסרביה. סרביה היא מדינה משמעותית מאד בבלקן ואוהדת ישראל. בפגישתי עם הנשיא וויצ'יץ' הודיתי לו על מחויבותו לישראל ולשימור זיכרון השואה.

"הטרור האיראני הוא איום גלובלי, כפי שראינו בימים האחרונים באזרבייג׳ן בנסיון הפיגוע נגד שגרירות ישראל בבאקו, ובחודשים האחרונים בקפריסין ויוון בנסיונות פיגוע נגד ישראלים ויהודים. רק מאבק משותף נגד איראן יביא לתוצאות וימנע ממנה להמשיך לערער את היציבות האזורית".



0 תגובות